Shiayan Logo
» پخش ۵۷۷ هزار و ۳۲۰ دقیقه برنامه از شبکه شیعی ولایت
چهارشنبه 28 مه 2014
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 3,83
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی قزوینی مدیر شبکه ولایت عصر امروز در مراسم چهارمین سالگرد تأسیس شبکه جهانی ولایت که در مدرسه امیر المؤمین(ع) قم برگزار شد، با تبریک به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص)، به ارائه گزارشی از عملکرد چهار ساله شبکه جهانی ولایت پرداخت.

وی با بیان این‌که در شبکه ولایت در این چهار سال مجموعا ۵۷۷ هزار و ۳۲۰ دقیقه برنامه پخش شده است،‌ ابراز کرد:‌ در بخش پاسخ به شبهات ۲ هزار و ۱۷۱ برنامه شامل ۱۳۹ هزار ۶۸۰دقیقه برنامه پخش شده است.

حجت‌الاسلام حسینی قزوینی بیان کرد: در بخش معارف و اندیشه دینی نیز ۲ هزار و ۵۰۱ برنامه مجموعا ۹۵ هزار ۵۲۰ دقیقه برنامه پخش شد.

مدیر شبکه ولایت ادامه داد: مناسبت‌های ویژه ۲ هزار و ۳۷۶ برنامه، ادیان و تقریب مذاهب ۹۲۶ برنامه، تفسیر و علوم قرآنی ۱۸۷۱ برنامه، زنان، خانواده و تربیت ۵۶۰ برنامه و در بخش اخلاق و عرفان اسلامی ۶۲۹ برنامه پخش شده است.

حجت‌الاسلام حسینی قزوینی با بیان این‌که مجموع این ۵۷۷ هزار و ۳۲۰ دقیقه، ۱۲ هزار و ۷۱۶ برنامه بوده است، اظهار کرد: ‌۱۰ درصد این برنامه‌ها تأمینی از مراکز دیگر و ۹۰ درصد آن تولید شبکه جهانی ولایت بود

حجت‌الاسلام حسینی قزوینی با اشاره به برنامه‌های شاخص شبکه جهانی ولایت، گفت: ویژه برنامه غنچه‌‌های ولایت با الهام از سوره الرحمن و تکرار آیه شریفه « فبِأَیِّ آلَاء رَبِّکُمَا تُکَذِّبَانِ» مباحث ولایی استدلالی را به قدری در ویژه برنامه ها تکرار کردیم که کودکان در شب میلاد صدیقه طاهره در استودیو حضور پیدا کرده و با استدلال آیات و روایات و کتب اهل سنت به حقانیت حضرت علی(ع) و خلافت ایشان استناد کردند.

مدیر شبکه ولایت افزود: برخی از این کودکان تحدی کردن که ما آماده‌ایم با کارشناسان شبکه‌های وهابی به صورت زنده با آنها مناظره کنیم؛ یکی از کودکان با شبکه‌ای وهابی تماس گرفت و گفت آماده‌ام در پنج دقیقه امامت حضرت علی(ع)‌را از قرآن و سنت و کتاب‌های اهل سنت با سند صحیح اثبات کنم، گرچه صدای او را قطع کردند اما همین تحدی لرزه بر اندام کارشناسان وهابی انداخت.

وی ادامه داد: در برنامه ندای شیعه بینندگان ما با ویژه‌برنامه‌هایی که داشتند جواب‌های قاطع و کوبنده به شبهات وهابیت دادند.

حجت‌الاسلام حسینی قزوینی بیان کرد: برنامه‌های شبکه ولایت ارتقای بینندگان را به حدی رساند که همین مخاطبین با شبکه‌های وهابی تماس می‌گیرند و با ادله محکم حقانیت مذهب شیعه را اثبات می‌کنند و به شبهات آنها پاسخ داده و شبهاتی به مبانی اعتقادی آنها وارد می‌کنند./۹۲۷/

منبع: رسا

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


نظرات (۲ نظر)


  • اکبر:

    با سلام


  • مجید:

    واقعا از شبکه ممنونم راه درست را تبلیغ می کنند


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.