Shiayan Logo
» پخش زنده ویژه‌برنامه «امامت و ولایت» از شبکه جهانی ولایت
دوشنبه 29 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی ولایت، با توجه به اهمیت موضوع امامت و ولایت و القاء شبهات از ناحیه فرقه ضاله وهابیت، این شبکه تصمیم گرفته است که به مدت ۵ شب با حضور حضرت آیت الله دکتر حسینی قزوینی برنامه ای خاص و ویژه تحت عنوان «امامت و ولایت» با رویکردی متفاوت و نوین برگزار نماید.

این برنامه از دو بخش تشکیل می شود:
بخش اول: مباحث کارشناس محترم، مقدمه ای کوتاه که توسط استاد بیان می گردد.
بخش دوم: ارتباط تلفنی تحت عنوان «سؤال شما… و سؤال از شما» در این بخش حدود ۲ ساعت وقت در اختیار بینندگان عزیز از شیعه و سنی گذاشته خواهد شد. بدین گونه که هر بیننده ای که تماس می گیرد، ابتدا سؤالی مطرح می کند و کارشناس پاسخ می دهد و سپس از طرف کارشناس نیز سؤالی مطرح می شود که بیننده عزیز پاسخ می دهد.

سوالات برنامه در سه محور ذیل خواهد بود:
سؤال اول: چرا ما باید درباره مذهب خود تحقیق کنیم و یا علل تحقیق درباره مذهب از قرآن و سنت چیست؟
سؤال دوم: دلیل شما شیعه گرامی بر امامت و خلافت بلافصل حضرت علی (ع) از کتاب و سنت چیست؟ هم چنین اهل سنت عزیز که معتقد به امامت و خلافت بلا فصل حضرت علی (ع) نیستید؛ دلیل علمی شما از کتاب و سنت چیست؟
سؤال سوم: شما اهل سنت گرامی که معتقد به خلافت جناب ابوبکر و عمر و … هستید، دلیل علمی شما از قرآن و سنت چیست؟ چرا شما شیعه عزیز معتقد به خلافت ابوبکر و عمرنیستید؛ دلیل علمی شما چیست؟
در ویژه برنامه «امامت و ولایت» به آن دسته از عزیزان بیننده شیعه و سنی که بر طبق عقیده خودشان، پاسخ مناسبی داده باشند به قید قرعه هدایایی از طرف شبکه جهانی ولایت اعطا خواهد گردید.

این برنامه از یکشنبه ۰۶/۰۵/۹۲ تا جمعه ۱۱/۰۵/۹۲ به صورت زنده از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۴:۰۰ از شبکه جهانی ولایت پخش خواهد شد. بینندگان عزیز می توانند بازپخش اول این ویژه برنامه را در ساعت ۰۷:۳۵ و بازپخش دوم را در ساعت ۱۴:۳۰ مشاهده کنند.

جهت مشاهده پخش زنده شبکه جهانی ولایت اینجا کلیک کنید.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.