Shiayan Logo
» قرضاوی: علویان و شیعیان از یهود و نصاری کافرتر هستند!
شنبه 01 ژوئن 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 3,67
امتیار شما به این مطلب:

قرضاوی شیعیان را از یهود و نصاری کافرتر خواند و در ادامه با انتقاد از حمایت روسیه از نظام بشار اسد حزب الله را با الفاظی رکیک مورد انتقاد قرار داد.

gharzavi

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از ابنا شیخ یوسف قرضاوی مفتی مصری ساکن قطر، که پدر معنوی سلفی‌های تندرو به شمار می‌آید، در خطبه های نماز جمعه در دوحه بار دیگر عناد خود علیه شیعیان را آشکار کرد.

این شیخ سلفی حضور مسلمانان جهان در سوریه و منطقه القصیر را واجب اعلام کرد و گفت: از زمانیکه حافظ اسد با طائفه گری و پس از وی پسرش حکومت این کشور را به دست گرفتند آرامش مردم از میان رفت!

وی شیعیان را از یهود و نصاری کافرتر خواند و در ادامه با انتقاد از حمایت روسیه از نظام بشار اسد حزب الله را با الفاظی رکیک مورد انتقاد قرار داد.

قرضاوی که به اتخاذ مواضع جنجالی مشهور است، از کشورهای عربی خواسته بود که به دلیل حمایت های تهران و مسکو از حکومت دمشق، به تحریم اقتصادی و سیاسی ایران و روسیه بپردازند.

در حالی که تروریست ها مردم سوریه را روزانه هدف قرار می دهند و ارتش سوریه با گروههای تروریستی خارجی می جنگند، امام جمعه دوحه مسئولیت قتل مردم سوریه را متوجه ایران و روسیه دانست و افزود: شیخ حمد آل ثانی امیر قطر، خواستار جنگ علیه اسد شد ولی کسی را نیافت تا از او حمایت کند.

یوسف قرضاوی مفتی مصری است که تابعیت قطر را دارد و به دلیل حمایت از جریانهای سلفی افراطی به عنوان پدر معنوی این جریانها معروف شده است.

مواضع اخیر قرضاوی ضد انقلاب ها در کشورهای عربی با انتقاد بسیاری از فلسطینی ها همراه شده و بسیاری او را مفتی ناتو می خوانند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.