Shiayan Logo
» فرار مفتضحانه شبکه‌های وهابی از مناظره با استاد انصاریان + دانلود فیلم
دوشنبه 14 آوریل 2014
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 3,58
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، شبکه های وهابی سیاسی خصوصا شبکه کلمه که با تبلیغات گسترده رسانه ای خود خواستار مناظره با استاد انصاریان شده بودند  با وجود حضور ایشان در شبکه جهانی ولایت فرار مفتضحانه را بر مناظره ترجیح دادند.

چندی است که شبکه های وهابی سیاسی خصوصا شبکه کلمه با تبلیغات گسترده و جنجال رسانه ای خواستار مناظره با حضرت استاد انصاریان شدند.

در آخرین روز اسفند سال گذشته خبری مبنی بر درخواست شبکه کلمه از حضرت استاد انصاریان جهت مناظره به دفتر ایشان رسید  که پاسخ آنان به صورت مکتوب ارسال شد که در صورتی که طرف مناظره کارشناسان شبکه کلمه می باشند پاسخ های کوبنده کاسب شیعی به آنان که همه آنان را رسوا نموده  برای آنان کفایت می کند که در صورت پاسخ گویی به ایشان یکی از مستمعین  سخنرانی های استاد انصاریان جهت مناظره شرکت خواهد نمود  و درصورت درخواست مناظره با استاد انصاریان اگر طرف مناظره یکی ار مفتیان وهابیت باشد و مناظره به صورت استدیو به استدیو انجام شود ایشان حاضرند  با حضور در شبکه ولایت مناظره نمایند چرا که شیوه پیشنهادی آنان به صورت تلفنی بوده و مکرر اتفاق افتاده است که به بهانه قطع ارتباط  از ادامه مناظره سرباز می زنند.

اما این شبکه های معلوم الحال طبق معمول در اقدامی ناپسند  و غیر حرفه ای روز ۴ فروردین را  که تعطیل رسمی کشور بوده بعنوان  تاریخ مناظره به صورت یک طرفه اعلان نموده و هیچ یک از شرایطی را  که استاد انصاریان اعلان فرموده بودند رعایت نکردند و در عین حال با شیوه های کهنه خود جنجال تبلیغاتی به پا کرده و اعلان نمودند که ایشان در مناظره حاضر نشده اند.

با این حال  استاد انصاریان  در تاریخ ۲۱/۱/۹۳ در شبکه ولایت حاضر شده و ضمن اعلان قبلی در شبکه ولایت و اعلان یکی از بینندگان در همان شب به شبکه کلمه منتظر مناظره با این شبکه وهابی شدند  و از شرایط خود کوتاه آمده و حاضر به مناظره با رییس شبکه کلمه شدند . با اینکه برنامه تا ساعت ۱۲:۳۰ ادامه پیدا کرد و مجری و کارشناس برنامه رییس آن شبکه را مکرر دعوت به مناظره نمودند  هیچ تماسی جهت مناظره برقرار نشد.

در این برنامه استاد انصاریان نکاتی دقیق و مطالبی قابل توجه را متذکر شدند و به طرح چهار سوال از وهابیت بر مبنای صحاح عامه  پرداختند و فرمودند بزرگان وهابیت اگر می توانند به این چهار سوال از میان صدها سوالی که در طول مطالعات خود به آن رسیده ام پاسخگو باشند.


دانلود فایل تصویری فرار مفتضحانه شبکه‌های وهابی از مناظره با استاد انصاریان

(راهنمای دانلود فایل از طریق مرورگر: بر روی دانلود فایل تصویری فرار مفتضحانه شبکه‌های وهابی از مناظره با استاد انصاریان کلیک راست کنید و گزینه save را انتخاب نمایید. گزینه سیو در مرورگرهای مختلف دارای پسوندهای مختلف می‌باشد.)

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


نظرات (۴ نظر)


  • فرهاد:

    همانا درود مولایم سرورم آرام جانم اباعبدالله الحسین (ع) برشما باد. خدایا ان دسته از دشمنان اسلام که قابل هدایت هستند به حق پنج تن هدایت بفرما وآن دسته که قابل هدایت نیستند به حق صاحب الزمان (عج) نیست ونابود گردان. درمساجد ماسالی یک بار آن هم ده الی ببست دقیقه درمورد وهابیت صحبت میشود.


  • سید رضا حسنی:

    الحمد لله الذی جعل اعداءنا من الحمقاء.آنان احمقنند .این دفعه اولشان نیست که از مناظره سر باز میزنند.


  • علی:

    باسلام
    اگرامکان دارد شبکه جهانی ولایت را ازطریق سیستم دیجیتال هم پخش کنید-باتشکر


  • ناشناس:

    خیلی ممنون اززحمتهای میکشین برای اگاهی و سطع دینی وعلمی اگر ممکن هست چهارسوال را درسایت بنویسیدبهتربود-خداوندبه شماسربازان امام زمان عج رابرای مانگهه بدارد


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.