Shiayan Logo
» ترور نمایندگان آیت الله سیستانی در بصره و دیوانیه
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

دو تن از نمایندگان آیت‌الله سیستانی از مراجع شیعیان عراق در شهر بصره و شهر دیوانیه توسط افراد مسلح ناشناس ترور شدند.

به گزارش فارس، این منبع که نخواست نامش فاش شود، به خبرگزاری اصوات العراق گفت: افراد مسلح شب گذشته به سمت شیخ”امجد الجنابی” و شیخ “عدنان الجنابی” در منطقه الزبیر در غرب شهر بصره تیراندازی کردند.

این منبع افزود: در این حمله شیخ احمد الجنابی بلافاصله کشته شد و شیخ عدنان الجنابی بشدت زخمی شد که برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

این منبع گفت این دو از نمایندگان و وکلای آیت الله سیستانی در بصره بودند و شیخ احمد الجنابی همچنین مسئولیت موسسه فرهنگی المرتضی زیر نظر آیت الله سیستانی را بر عهده داشته است.

از سوی دیگر یک منبع در پلیس شهر دیوانیه نیز به این خبرگزاری گفت: افراد مسلح ناشناس شب گذشته به سمت خودروی شخصی”احمد ‌عبدالکریم بشیر” زمانی که قصد بازگشت به منزل خود را داشت در محله الفرات در مرکز شهر دیوانیه تیراندازی و وی را به قتل رساندند.

به گفته این منبع، افراد مهاجم پس از این حمله از محل حادثه گریختند.

هفته گذشته نیز “عماد عبدالکریم” از نمایندگان آیت‌الله سیستانی و امام جماعت مسجد “امام موسی کاظم”در بصره از حمله افراد مسلح جان به در برد اما یکی از محافظان وی در این سوء قصد کشته شد.

پیش از این دو تن از نمایندگان آیت‌الله سیستانی به نام های “مسلم البطاط “امام و خطیب مسجد “العروه” در منطقه “المشراق “و “حسین الحسینی” امام جماعت مسجد المحطه در منطقه المعقل در شمال شهر بصره ترور شدند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.