Shiayan Logo
» آیت الله مجتهدی تهرانی از کما خارج شدند
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

ayatollahmojtahedidarbimarestan

ناصر کاتوزیان ، داماد آیت الله مجتهدی تهرانی ، ساعت ۱۳:۴۵ امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره آخرین وضعیت این عالم ربانی گفت : درصد هوشیاری آیت الله مجتهدی تهرانی بالا آمده و نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است .

وی ادامه داد : ایشان امروز چشمانشان را باز کرده اند و این در حالی است که تا دیروز وی چنین عکس العملی از خود نشان نمی داد .
کاتوزیان خاطر نشان کرد : آیت الله مجتهدی تهرانی هنوز قادر به تکلم نیست ؛ اما نسبت به اطرافیان خود عکس العمل نشان می دهد .

بر همین اساس صبح امروز چند پزشک فوق تخصص افزون بر کادر پزشکی وی به معاینه آیت الله مجتهدی پرداختند و وضعیت این استاد اخلاق را بررسی کردند .

روز گذشته نیز یک تیم پزشکی از سوی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان از نزدیک به بررسی وضعیت درمانی آیت الله مجتهدی تهرانی پرداختند .

گفتنی است ، صبح امروز نیز فرزند حضرت آیت الله خامنه ای ، رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در بیمارستان از آیت الله مجتهدی تهرانی عیادت کرد .

روز گذشته نیز رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از آیت الله مجتهدی تهرانی عیادت کرده بودند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا ، روز گذشته تعداد زیادی از طلاب و شاگردان آیت الله مجتهدی تهرانی با حضور در بیمارستان برای شفای این عالم ربانی دعا و نیایش کردند .

شایان ذکر است ، آیت الله مجتهدی تهرانی از علمای اخلاق و اساتید برجسته حوزه علمیه تهران چند روزی است به علت عفونت ریه در بیمارستان بستری است.
وی هم اکنون ۸۵ سال دارد .

منبع: خبرگزاری رسا

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.