Shiayan Logo
» شیعیان مراقب شیطنت وهابیت در مکه و مدینه باشند
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

معاون آموزشی و تحقیقاتی بعثه مقام معظم رهبری گفت: ۵۰۰ اثر در مقاطع مختلف سنی برای تبیین مبانی دینی و آگاهی زائران بیت الله الحرام با تاریخ سرزمین وحی تدوین و منتشر نموده ایم.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام قاضی عسگر در نخستین گردهمایی طلاب اعزامی به سرزمین وحی با اعلام این خبر گفت: فردی که اقدام به انجام مناسک حج می کند باید به مباحث فقهی خود آگاهی داشته باشد و معارف و اسرار مربوط به حج را بداند.

وی آشنایی با تاریخ مکه و مدینه به عنوان جایگاه تولد و رشد اسلام را برای حجاج ضروری دانست و گفت: تسلط به یک زبان زنده دنیا و توانمندی ایجاد ارتباط با دیگران و آشنایی با منابع علمی و کلامی وهابیت به ویژه برای طلاب و روحانیون امری اجتناب ناپذیر است.

حجت‌الاسلام قاضی عسگر نسبت به ترفندهای وهابیت در ایجاد شبهات دینی و تضعیف عقاید شیعیان هشدار داد و بر لزوم حفظ هوشیاری زائران در برابر شیطنت این فرقه ضاله تأکید نمود.

وی افزود: وهابیت با تثبیت حاکمیت خود در مکه و مدینه به دنبال فرصت است تا توطئه های وحشتناک خود را علیه شیعیان اجرا کند، لذا باید مراقب باشیم و با حفظ اقتدار اسلامی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) بهانه دست آنها ندهیم.

در ادامه این گردهمایی حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی از اساتید و پژوهشگران حوزه بر شناخت دقیق وهابیت و لزوم دفاع علمی از مبانی شیعه تأکید کرد.

وی افزود: وهابیت به دنبال بهانه ای است تا علما و شیعه را تخریب کند و با القای شبهات دینی پایه های اعتقادی زائران را تضعیف نماید، از این رو شناخت وهابیت و تاریخچه آن بر طلاب و مبلغین حوزه‌های علوم دینی لازم است.

منبع : حوزه نیوز

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.