Shiayan Logo
» آیت الله صافی گلپایگانی: مجاهدت های آیت الله طباطبایی قمی مایه افتخار مرجعیت و روحانیت است
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی،‌ ارتحال حضرت آیت‌الله حسن طباطبایی قمی را به پیشگاه صاحب الزمان (عج) و همه مؤمنین و خانواده این عالم ربانی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری رسا، متن پیام تسلیت حضرت آیت‌الله لطف‌الله صافی گلپایگانی بدین شرح است: رحلت مرجع عالیقدر فقیه مجاهد حضرت آیت‌الله آقای حاج آقا حسن طباطبایی قمی (ره) موجب کمال تأسف و تأثر گردید. آن فقیه عالی مقام عمر پربرکت خود را در خدمت به اعلاء کلمه‌الله و جهاد فی سبیل الله و ترویج و نشر آثار اهل بیت (ع) و امر به معروف و نهی از منکر سپری نمود. ایشان با تحمل صدمات طولانی و گذراندن دوران تبعید و دوری از وطن در حفظ و حراست از اسلام و مذهب به نحو احسن انجام وظیفه نمود که می‌توان گفت یکی از علمای حافظاً لدینه و مطیعاً لأمره مولاه بود. عاش سعیداً و مات سعیداً

مجاهدات آن مرحوم و بیت شریف به ویژه مرحوم آیت‌الله العظمی قمی بزرگ (ره) فراموش نشدنی و باعث افتخار برای مرجعیت و روحانیت است.

این ثلمه جبران‌ناپذیر را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله مولانا المهدی (عج) و به همه مؤمنین و ارادتمندان ایشان و حوزه های علمیه مخصوصاً حضرات آیات عظام و اساتید و طلاب محترم حوزه‌های علمیه مشهد مقدس و بیت مکرم و بازماندگان جلیل آن بزرگوار خصوصاً حضرت آیت‌الله آقای حاج آقا تقی طباطبایی قمی (ره) و فرزندان معظم و معزز تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای اسلام و مذهب اهل بیت (ع) و علمای اعلام مزید عزت و عظمت مسئلت می‌نمایم.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.