Shiayan Logo
» اصابت ۱۰ موشک به منطقه شیعیان پاکستان
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

در حالی که خشونت های اخیر علیه شیعیان ، به تکفیری ها و القاعده نسبت داده می شود و با بی عملی ارتش پاکستان روبرو است نشانه هایی وجود دارد که نیروهای «طالبان» نیز عملاً وارد جنگ شده اند! شیعیان پاکستان انتظار دارند که مسؤولان سه کشور ایران، پاکستان و افغانستان هر چه زودتر با مداخله فعالانه ، به این فتنه قومی جدید پایان دهند

pakestan

در پی نا آرامی های شهر شیعه نشین «پاراچنار» پاکستان – که بر اثر اهانت ناصبی های جدید (طرفداران یزید بن معاویه!) به مقدسات پیروان اهل بیت به وجود آمد – دیشب ۱۰ گلوله موشک مینی کاتیوشا به حومه این شهر اصابت کرد.

به گزارش خبرنگار سایت اخبار شیعیان از پاکستان، این گلوله ها از استان «پکتیکیا»ی افغانستان ، منطقه «بورکی» در حومه پاراچنار را هدف گرفتند که مطابق اعلام رسمی، به مجروح شدن ۳ نفر انجامیده است. شلیک این موشک ها، نشانه هایی از ورود طالبان به جنگ نابرابری است که در یک سوی آن شیعیان مظلوم پاکستان و در سوی دیگر آن افراطیون تکفیری – متشکل از القاعده ، سپاه صحابه، ناصبیان جدید و طالبان – قرار دارند.

شیعیان پاکستان انتظار دارند که مسؤولان سه کشور ایران، پاکستان و افغانستان هر چه زود تر با مداخله فعالانه ، به این فتنه قومی جدید پایان دهند.

منبع : اخبار شیعیان

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.