Shiayan Logo
» آخرین اخبار از تهاجم به شیعیان پاکستان
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

پیرو گزارش های سابق مبنی برسوختن بخش‌هایی از شهر شیعه‌نشین «پاراچنار» پاکستان به وسیله «یزیدیان محلی» ، آخرین اخبار حاکی از ادامه تهاجمات به شیعیان این منطقه و بی تفاوتی نیروهای دولتی است.

pakestan

به گزارش خبرنگار سایت اخبار شیعیان از پاکستان ، نیروهای دولتی در نا آرامی ها مداخله خاصی نمی کنند و منتظرند که این درگیری با ضعیف شدن شیعیان خود به خود پایان یابد.

جالب تر از همه اینکه شب گذشته (سه شنبه شب) ۱۵ نفر از نیروهای القاعده با یونیفورم ارتش پاکستان قصد داشتند در مواضع شیعیان در منطقه «بالش خیل» نفوذ کنند که به دلیل حرکات مشکوک و تیراندازی کوکورانه به سمت شیعیان با واکنش جوانان شیعه روبرو و به هلاکت رسیدند و هویت اصلی آنان فاش و مشخص شد که آنها از اعضای القاعده بودند.

اکنون سؤال مردم این است که: این اعضای القاعده در اینجا چه می کردند و از کجاآمده بودند و یا آورده شده بودند؟ و به وسیله چه کسانی آورده شده بودند؟ یونیفورم ارتش را چه کسی به اینها داده بود و یا آن را آنها از کجا آورده بودند؟

اکنون مشکل اصلی مردم این است که : هم اکنون اگر ارتش برای ایجاد امنیت اقدام کند مردم چگونه باید تشخیص بدهند که آنها نیروهای القاعده هستند و یا نیروهای ارتش؟!

منبع : اخبار شیعیان

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.