Shiayan Logo
» کشتار گسترده شیعیان پاکستانی و بی‌تفاوتی مسئولان ایرانی!!
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 4,00
امتیار شما به این مطلب:

خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: در حالی که از کشتار کم‌سابقه شیعیان در شهر «پاراچنار» ایالت سرحد پاکستان، تاکنون بیش از هفتاد کشته و زخمی بر جای مانده، دیپلماسی جمهوری اسلامی، همچنان نسبت به این اقدام، سکوت اختیار کرده است.

این درگیری‌ها که از روز جمعه، هم‌زمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و ساعات پایانی حضور حداد عادل، رئیس مجلس شورای اسلامی در این کشور، آغاز شده،‌ همچنان ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، بخش‌هایی از شهر شیعه‌نشین پاراچنار، پس از توهین یزیدیان محلی به ساحت مقدس امام حسین(ع) در آتش سوخت. نیروهای نظامی پاکستان که آغازگر حمله به شیعیان خشمگین بودند، جنگ را به وهابیون واگذاشتند و پس از آن که آثار شکست در آنها پیدا شد، شهر را نیروهای دولتی تصرف کردند، ولی آنان پاساژ متعلق به شیعیان را به آتش کشیدند. در داخل خانه‌ها نیز هر روز شماری از بیگناهان، آماج تیراندازی قرار می‌گیرند و هر روز و شب چندین نفر در شهر کشته می‌شوند‌.

تاکنون این درگیری‌ها واکنش چندانی در پی نداشته و حتی با تلاش‌های گسترده خبر این درگیری‌ها نیز مشمول سانسور و خبررسانی یکطرفه عوامل دولت پاکستان شده است.

هم‌اکنون تعداد بسیاری از نیروهای ارتش پاکستان در این شهر مستقر شده‌اند و جنگجویان وهابی حاضر در صحنه هم از حمایت تروریست‌هایی برخوردارند که از وزیرستان انتقال داده شده بودند.
جنگ در مرکز «القاعده» در روستای «بوشهره» ادامه دارد.

جنگ در «علیزیی»، «سده»، «کرمان» و «پیوار» ادامه دارد و دولت مداخله نمی‌کند تا سلاح‌های شیعه تمام شود و منطقه کاملا به تصرف درآید و فاجعه‌های طالبان و «القاعده» در افغانستان و عراق با کشتار شیعیان آبروریزی نوامیس شیعه تکرار شود.

ممکن است ناآرامی در این منطقه انگیزه‌هایی چون آسان شدن تروریزم برون‌مرزی برای پاکستان در افغانستان داشته باشد، زیرا با بودن شیعه، این کار برای آنها ممکن نیست.

خبرها از پاراچنار توسط دولتمردان اعلام نمی‌شود.
همچنین رهبر حرکت انصاف پاکستان این جنگ را مقدمه‌ای بر حمله آمریکا به ایران دانست.
پاراچنار از مهم‌ترین پایگاه‌های قدرت شیعه در پاکستان است که «ایران کوچک» نیز خوانده می‌شود.

در این‌باره، برخی از شیعیان پاکستان در تماس‌هایی با «بازتاب»، خواستار واکنش جمهوری اسلامی شده‌اند.
به گفته آنان، این اقدامات که با دخالت مستقیم و غیرمستقیم دولت پاکستان ادامه دارد، در حالی انجام می‌شود که برق ایران به صورت تقریبا رایگان در اختیار پاکستان قرار می‌گیرد.

منبع : بازتاب

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.