Shiayan Logo
» امام جمعه نجف در بیستمین کنفرانس وحدت اسلامی: وحدت، به معنای عقب‌نشینی از مبادی مذهب نیست
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صدرالدین قپانچی، امام جمعه نجف، در دومین روز از برگزاری بیستمین کنفرانس وحدت اسلامی، ضمن تأکید بر وحدت اسلامی گفت: در این کنفرانس بزرگان دو مذهب سنی و شیعه شرکت کرده اند که این نقطه قوت این کنفرانس است.

وی افزود: من از جمهوری اسلامی ایران بخاطر پافشاری و اهتمام در دعوت مسلمانان به وحدت ، تشکر می‌کنم.

امام جمعه نجف خاطرنشان کرد: این کنفرانس در برهه بسیار حساسی برگزار می شود. زیرا دشمنان نقشه تفرقه‌افکنی میان مسلمانان را در همه کشورهای اسلامی اجرا کرده‌اند. این کنفرانس در این محدوده زمانی خاص از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: امیدوارم نتایج این کنفرانس در شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه های جهانی منعکس شود و در حیطه داخلی ایران باقی نماند.
سید صدرالدین قپانچی در ادامه به تبیین مفهوم وحدت پرداخت و گفت: وحدت به معنای عقب‌نشینی از مبادی مذهب نیست، بلکه اتحاد در برابر دشمنان مشترک و همزیستی با یکدیگر است.
امام جمعه نجف گفت: ما نباید تحت تأثیر بازی‌های سیاسی قرار گیریم. بازی‌هایی که از همه جهت می‌خواهد اتحاد و یکپارچگی ملت‌های مسلمان را از همدیگر بگیرد و کینه را در دل یکدیگر بکارد.

وی در پایان گفت: من علمای حاضر در این کنفرانس را دعوت به حفظ آرامش می‌کنم و از آنان خواهشمندم تا از نقشه‌های دشمن برحذر باشند و امت اسلامی را متحد سازند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.