Shiayan Logo
» آیت الله العظمی مکارم شیرازی: وقت آن رسیده است که مسلمانان با اتحاد کالاهای غربی را تحریم کنند
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

ayatollah-makaremeshirazi

غربی‌ها با درآمدهایی که از مسلمانان کسب می‌کنند، علیه دین آنها حرف می‌زنند و اکنون وقت آن رسیده است که مسلمانان با اتحاد کالاهای غربی را تحریم کنند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه خود به موضوع اهانت کشورهای غربی از جمله هلند به ساحت مقدس اسلام اشاره کرد و گفت: دشمنان به دلیل اینکه اسلام را مانعی در برابر اعمال نامشروع خود می پندارند دست به اهانت می زنند.

وی با بیان اینکه گروه های مختلفی دست به چنین اعمالی می زنند، افزود: فیلم تولید شده توسط نماینده مجلس در هلند تنها خواسته و تصمیم شخصی او نبوده است، بلکه جریان‌های فکری مختلفی بر علیه اسلام قد علم کرده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم ادامه داد: اینگونه فکر کردن ساده اندیشی محض است و به یقین باید گفت دست هایی در پشت پرده، فرد را هدایت می کنند و دیگران نیز با تشویق و با سکوتشان اعمال ننگین آن ها تایید می نمایند.

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به موضوع آزادی گفت: سازندگان فیلم مدعی می شوند که چون آزادی دارند اینگونه فیلم ها را تولید می کنند و ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام را با دروغ زیر سئوال می برند.

وی ادامه داد: این چه منطقی است که آزادی را بدین گونه معنا و تفسیر می‌کند و موجب آزار مسلمانان جهان می شود.

این مرجع تقلید به دشمنی های استکبار با جهان اسلام اشاره کرد و اظهار داشت: استکبار در ابتدا به نام استعمار به ملت خیانت می کرد و پس از آن دوران با مطرح کردن وابستگی های اقتصادی و همچنین هجمه های فرهنگی کوشید تا با اسلام مبارزه کند.

وی با بیان اینکه تمام نقشه های دشمن به هدف نرسید و با بیداری مسلمانان مواجه شد گفت: اکنون این افراد می خواهند با اهانت ها به اهداف خود برسند که مانند گذشته ناکام خواهند ماند.

منبع : خبرگزاری فارس

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.