Shiayan Logo
» قرآن در هلند نایاب شد
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

ghoranekarim

در پی انتشار فیلم ضد اسلامی فتنه ، هلند این روزها شاهد اقبال شدید مردم این کشور برای خرید قرآن های الکترونیکی ترجمه شده به زبان هلندی است. خرید گسترده نسخه نرم افزاری قرآن به زبان هلندی باعث شده است در مدت دو روز، این محصول در بازار هلند تقریبا نایاب شود.

به گزارش مطبوعات هلند انتشار فیلم فتنه نتایج معکوسی داشته و باعث شده است مردم آمستردام به کتابخانه‌هایی که کتب اسلامی از جمله ترجمه الکترونیکی قرآن ارائه می کند روی آورند.

این در حالی است که بسیاری از مطبوعات هلند واکنش مسالمت آمیز مسلمانان و موضع گیری های حکیمانه آنان را در پی این اقدام ستوده اند، موضع گیری که سبب شده احساسات مردم هلند نسبت به مسلمانان برانگیخته شود و در واقع باعث شده است تا فیلم ضد اسلامی «گرت ولدرز» نتایج معکوسی بر افکار عموم داشته باشد.

روزنامه هلندی دی تلگراف اقدام مسلمانان را به برگزاری یک کارگاه گفتگو با حضور متفکران هلند در مورد قرآن عنوان اصلی خود قرار داد. جوانان مسلمان با بر پایی یک کارگاه گفتگو درباره قرآن در حاشیه شهر آمستردام در روز جمعه نشان دادند، قرآن کتاب عبادت و هدایت است و آنچه که نماینده هلندی در فیلم خود نمایش داده نوعی دروغ پردازی و تحریف حقایق بوده است. در زمان برگزاری این کارگاه یکی دیگر از هلندی ها مسلمان بودن خود را آشکار کرد تا سومین شخصی باشد که در عرض یک هفته در واکنش به عبارت پایانی فیلم فتنه (مسلمانان اروپا را متوقف کنید) مسلمان می شود.

منبع : خبرگزاری برنا

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.