Shiayan Logo
» هشدار الوفاق به آل خلیفه درباره تعدی به شیخ عیسی قاسم
یکشنبه 26 مه 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

عضو دبیرخانه جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین ضمن هشدار درباره هرگونه تعرض به آیت الله “شیخ عیسی قاسم” رهبر دینی و رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، تاکید کرد که ملت بحرین همواره به انقلاب و حقوق مشروع خود پایبند است.

هشدار الوفاق به آل خلیفه درباره تعدی به شیخ قاسم

شیخ عیسی قاسم – رهبر دینی و رئیس شورای اسلامی علمای بحرین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان “مجید میلاد” در گفت و گو با شبکه خبری العالم تصریح کرد: حضور اعتراضی گسترده مردم بحرین در صحنه و میدان های این کشور به جهانیان ثابت کرده است که این مردم به انقلاب پایبند هستند و با تمام توان از رهبران سیاسی و دینی خود حمایت می کنند.

وی راهپیمایی های مردمی بحرین را حامل پیام های مهم و متعددی برای حکومت دانست و گفت: این که شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین، آل خلیفه را مسئول هر گونه اهانت و تعرض به شیخ عیسی قاسم دانسته، از جمله این پیام هاست.

عضو دبیرخانه جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین افزود: اصل و قاعده بر مسالمت آمیز و عقلانی بودن اعتراض ها است اما وقتی شخصیت برجسته دینی بازداشت شود یا مورد اهانت قرار گیرد، دیگر از قاعده مسالمت آمیز بودن تحرکات مردم خبری نخواهد بود؛ بنابراین رژیم بحرین باید بداند که مردم انقلابی در برابر این قبیل اقدامات سکوت نخواهند کرد.

میلاد تصریح کرد: این نیروهای امنیتی هستند که با حملات خود و مجازات های دسته جمعی، امنیت کشور را به بازی می گیرند نه انقلابیون که همچنان به ثبات و آرامش بحرین پایبند هستند.
عضو دبیرخانه جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین اظهار داشت: استراتژِی و سیاست های این جمعیت در دست بررسی و اصلاح است زیرا دیگر نمی توان در قبال بازی رژیم با امنیت و ثبات کشور سکوت کرد.

مجید میلاد با بیان این که انقلابیون بحرینی حق دارند از هرگونه ابزار مسالمت آمیز برای فشار بر رژِیم به منظور پذیرفتن خواسته های مردم، استفاده کنند گفت: البته ابزارهایی که تا کنون به کار برده شده مسالمت آمیز بوده است و ما اینک باید فشار بر رژیم را بیشتر کنیم تا بداند که مردم هرگز از حقوق خود عقب نشینی نمی کنند.

یاد آور می شود که ده ها نظامی مسلح رژیم آل خلیفه بامداد روز جمعه (۲۷ اردیبهشت ماه) به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر “الدرّاز” (غرب منامه) حمله کردند.
این نظامیان که هنگام حمله نقاب به چهره داشتند علاوه بر ارعاب زنان و کودکان، خسارتهایی را به لوازم این منزل وارد کردند.

نظامیان مسلح پس از حمله به منزل رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، زنان و کودکان را در یک اتاق حبس کرده و به تخریب لوازم منزل پرداختند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.