Shiayan Logo
» هتک حرمت قبور اسلامی توسط اسلام‌ستیزان فرانسوی
چهارشنبه 17 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

اسلام‌ستیزان فرانسوی، با حمله به قبرستانی در شهر «سن ـ پی‌یر»، تعدادی از قبور مسلمانان را تخریب کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از ایکنا، عوامل ناشناس، شب گذشته با حمله به قبرستان شهر « سن ـ پی‌یر» ضمن تخریب تعدادی از قبور اسلامی، بر روی سنگ‌قبرها شعارهایی علیه مسلمانان نوشتند.

فرماندار این شهر پس از اطلاع از این اقدام، همراه با نیروهای امنیتی در محل حادثه حضور یافت و از نزدیک با شهروندان مسلمان سن ـ پی‌یر دیدار و گفت‌وگو کرد.

یکی از شهروندان مسلمان در این دیدار گفت: طی سال‌جاری این برای دومین‌بار است که قبور مسلمانان مورد حمله و هتک حرمت قرار می‌گیرد ولی هنوز عوامل حمله نخست نیز شناسایی و محاکمه نشده‌اند.

فرماندار سن ـ پی‌یر نیز به نوبه خود ضمن محکوم کردن این اقدام نژادپرستانه، از نیروهای امنیتی خواست تا تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام شنیع آغاز کنند.

انجمن اسلامی شهر سن ـ پی‌یر نیز از شهروندان مسلمان خواست تا در قبال چنین اقداماتی خویشتن‌دار باشند و آرامش خود را حفظ کنند چراکه هدف از چنین فعالیت‌هایی تحریک شهروندان مسلمان و ایجاد تنش است.

گفتنی است، بر اساس آمارهای منتشرشده توسط مراکز رسمی فرانسه و نیز بر اساس گزارش سازمان مقابله با اسلام‌هراسی، اقدامات ضداسلامی در سال جدید میلادی نسبت به سال ۲۰۱۲، افزایشی ده‌درصدی را نشان می‌دهد.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.