Shiayan Logo
» خاطره تازه مسلمان آمریکایی از دیدار با امام خمینی
یکشنبه 14 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

آمریکایی مسلمان‌شده دیدار خود با امام خمینی(ره) را شیرین‌ترین خاطره بعد از اسلام آوردنش دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان، «لیلا روانفرد» مستبصر آمریکایی در نشستی که در بخش ره‌یافتگان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد به بیان خاطرات خود از چگونگی گرایش به اسلام سخن گفت.

354601290

وی اظهار داشت: من در خانواده مسیحی به دنیا آمده بودم و از دوره نوجوانی سؤالاتی برایم مطرح بود که برای چه به این دنیا آمده‌ام و چرا باید خداوند را عبادت کنم؟ تا اینکه در دانشگاه با یک فرد ایرانی آشنا شدم که اخلاق اسلامی او بسیار مرا جذب کرد.

روانفرد ادامه داد: بعدها با این فرد ایرانی ازدواج کردم و در اثر آشنایی با او با قرآن کریم آشنا شدم و این کتاب آسمانی را گمشده خود یافتم. بعد از این ماجرا به اسلام گرویدم و احکام آن را با جان و دل اجرا کردم، اما باید گفت مسئله حجاب را به تدریج پذیرفتم و بعد از پذیرش حجاب به فلسفه آن پی بردم.

این آمریکایی مسلمان‌شده گفت: خوشبختانه در جامعه آمریکا و بین خانواده و دوستان مشکلی با اسلام آوردن من مشاهده نشد و حتی در محیط کار، مسلمان‌شدنم امری پذیرفته شده بود.

وی با اشاره به خاطره دیدار خود با امام خمینی یادآور شد در آن زمان که امام خمینی در شهر قم بودند من در یک جلسه خصوصی ایشان را ملاقات کردم و این بهترین خاطره‌ام بعد از اسلام آوردن بود، همچنین به جبهه‌های جنگ تحمیلی رفتم و در مکان‌هایی نماز خواندم که جایگاه شهدای اسلام بود.

وی در پایان عنوان کرد: اسلام دین عقلانیت است و من با مطالعه قرآن کریم و کتب و ادعیه اسلامی به این نتیجه رسیدم که این تنها دینی است که می‌تواند با تکیه بر اصول عقلانی فلسفه زندگی در این جهان را وآخرت را برای انسان‌ها تبیین کند.

 

منبع: ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.