Shiayan Logo
» آموزش زبان فارسی به نیروهای امنیتی سعودی
جمعه 12 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 2,00
امتیار شما به این مطلب:

فرمانده نیروهای ویژه امنیت حج و عمره سعودی از آموزش زبانهای خارجی از جمله زبان فارسی به این نیروها برای تعامل بهتر با زائران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نوشته المدینه، معاون فرمانده نیروهای ویژه امنیت حج و عمره اعلام کرد نیروهای ویژه امنیت حج و عمره هر ساله در موسم عمره رمضان با دیگر بخشهای امنیتی همکاری می‌کنند.

معیض بن مصلح الجعید افزود: ماموریت این نیروها، حفظ امنیت و نظم و اطمینان بخشی به نمازگزاران و عمره گزاران و سازماندهی جمعیتهای زائران در صحنهای شرقی مسجدالحرام خواه داخلی یا خارجی است که محدوده این ماموریت تا پل السلیمانیه و جاده‌های منتهی به آن امتداد می‌یابد.

الجعید اظهار داشت: نیروهای ویژه با تمام عمره گزاران و نمازگزاران از طریق فراگیری چند زبان خارجی رفتار می‌کنند.

وی افزود: برخی از نیروهای ویژه امنیتی حج و عمره، به زبان فارسی، اردو، انگلیسی و فرانسوی مسلط هستند و همچنین زبان اشاره هم به این نیروها آموزش داده شده است.

الجعید اظهار داشت: این نیروها همچنین به ارائه خدمات انسانی و راهنمایی به تمام زائران بیت الله الحرام اقدام می‌کنند، همچنین طرح پیشگیرانه ای برای شرایط دشوار وجود دارد.

خاطر نشان می‌شود، همواره در موسم حج و عمره، زائران برخی کشورها از شیوه رفتاری نیروهای امنیتی و غیر امنیتی سعودی مستقر در حرمین شریفین انتقاد کرده اند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها: ،

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.