Shiayan Logo
» ۲۵ هزار دلار هزینه برای یک ساعت تأخیر هواپیما
سه‌شنبه 09 جولای 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از حج، مسئول نقل عملیات عمره خواستار همکاری بیش از پیش مدیران در اجرای دستورالعمل‌ها برای انجام به موقع پرواز‌ها شد.

وی گفت: هر ساعت تأخیر در پرواز‌های عمره گزاران ۲۵ هزار دلار هزینه دارد که باید سازمان حج و زیارت از بیت المال پرداخت کند.

مرتضی نصراللهی گفت: با توجه به تاکیدات مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عربستان در خصوص تحقق قصد ده روزه زائران بیت الله الحرام در ماه مبارک رمضان برای روزه داری، همه دست اندرکاران از سطوح بالا تا ستادهای مناطق از مدتی پیش در تکاپو هستند تا این امر محقق شود.

نصراللهی خروج زائران از مکه مکرمه را مطابق با غروب آفتاب روز دهم در این شهر دانست و گفت: البته اتوبوس‌ها از نیم ساعت قبل از اذان مغرب به وقت مکه آماده سوار کردن زائران برای حرکت به سمت جده هستند و تا زائران جمع شوند و بخواهند با حجم ترافیک موجود از مکه خارج شوند وقت شرعی هم رسیده است.

وی که در جمع مدیران و روحانیون کاروان‌های عمره گزار برای هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در هتل دارهادی سخنرانی می‌کرد، افزود: البته این سرعت برای پرواز‌های ساعت ۲۱:۳۰ و ۲۲ است والا پروازهای بعدی با خیال راحت می‌توانند قصد ده روزه کنند و نماز و روزه خود را کامل کنند.

نصراللهی خطاب به مدیران کاروان‌ها تاکید کرد: با توجه به زمان کمی که از اعزام تا پرواز وجود دارد با برنامه ریزی و سرعت عمل و اجرای دستورالعمل‌ها از تاخیر در پرواز زائران جلوگیری کنید.

وی با اشاره به قوانین جدید کشور عربستان، تاکید کرد: هر اتوبوسی باید بلیت و پاسپورت خود را همراه داشته باشد تا بتواند به محوطه فرودگاه جده وارد شود.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.