Shiayan Logo
امام جمعه نجف:
» فرمان قیام بدهیم عربستان، قطر و آمریکا محو می‌شوند
شنبه 01 ژوئن 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

روزی که به ملت ها بگوییم برای دفاع از مقدسات خود به پا خیزید، در آن روز دیگر عربستان و قطر و آمریکا باقی نمی‌ماند.

ghabanchi

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف تجاوز رژیم صهیونیستی به سوریه را که با سکوت جهان همراه بود محکوم کرد و از سیاست یک بام و دو هوا در برخورد با سوریه انتقاد نمود.

وی تاکید کرد: ملت ها آماده دفاع از مقدسات خود هستند و مساله امروز، مساله ملت ها است و ملت عراق اعلام مکیند که آماده دفاع از مقدسات خود میباشد. هرگاه مساله به کرامت مربوط شود، موضع شیعیان اهل بیت، موضع حسین علیه السلام است که فریاد هیهات منا الذله سر داد و جهان خواهد دید که در این صورت جنازه نیروهای آنها به سویشان باز خواهد گشت. مساله امروز مساله ملت ها است و مساله حمله به یک نظام مطرح نیست. عصر حاضر عصر ملت ها است و ما تا کنون به ملت ها نگفته ایم که برای دفاع از مقدسات خود به پا خیزید و روزی که فرمان قیام بدهیم، عربستان و قطر و آمریکایی باقی نخواهیم گذاشت.

عضو ارشد مجلس اعلای اسلامی عراق تصریح کرد: جهان امروز به خاطر مسلح ساختن علنی معارضان سوری، مسؤول خون هایی است که در سوریه و منطقه بر زمین ریخته میشود.

هیاهوی غربی ها در برابر تصمیم ایران

وی با اشاره به موضع ایران مبنی بر ارسال رزمنده به سوریه در صورت مسلح سازی معارضان سوری گفت: مخالفت جهان با حمایت ایران از سوریه سیاست یک بام و دو هوا است زیرا هزاران نفر شورشی از طریق مرزهای ترکیه برای پیوستن به ارتش آزاد وارد سوریه میشوند و جهان این را محکوم نمیکند و ساکت میماند و این در حالی است که تمام این حرکات با اطلاع آمریکا صورت میگیرد اما هنگامی که قرار است گروهی برای دفاع از مرقد حضرت زینب علیها السلام اعزام شوند، آنها دنیا را به هم میریزند.

باید بینی استکبار در سوریه به خاک مالیده شود

امام جمعه نجف افزود: باید بینی استکبار جهانی در سوریه به خاک مالیده شود و برای همه روشن شود چرا که آنها ضد اسلام و تشیع هستند نه ضد بشار. معنای دشنام دادن به شیعه چیست و تخریب مرقد حجر بن عدی صحابی پیامبر چه معنایی دارد و دخالت قطر و عربستان در این جنگ چه معنایی دارد؟

وی با استقبال از همایش دوستان سوریه در ایران برای ایجاد راه حل مسالمت آمیز برای بحران سوریه، تصمیم اروپا و آمریکا برای رفع ممنوعیت ارسال تسلیحات برای معارضان سوری را محکوم کرد.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.