Shiayan Logo
عصام العماد (وهابی شیعه شده):
» مکتب عاشورا؛ مهمترین علت گرایش جهانیان به مذهب تشیع
جمعه 31 مه 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

در دو کتاب اصلی وهابیت و اهل سنت به صراحت بر وجود ۱۲ معصوم بعد پیامبر (ص) به تصریح اشاره شده است.

esamalemad

یک استاد وهابی شیعه شده گفت: مکتب عاشورا و امام حسین (ع) یکی از علل مهم گرایش جهانیان و وهابیت به مذهب تشیع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از ایسنا، منطقه قم، عصام العماد در نشست ویژگی‌های مکتب اهل بیت (ع) که در نمایشگاه توانمندی‌های هیات‌های مذهبی استان قم برگزار شد، گفت: عظمت روز عاشورا و مظلومیت و حقانیت امام حسین (ع) مردم آزاداندیش جهان را به خود جذب می‌کند.

وی تصریح کرد: در هیچ مکتبی چون شیعه برای ارتباط با خدا دلایل روشن و منطقی وجود ندارد و مکاتب برای ارایه مطلبی هیچ دلیل راسخ و متقنی ارایه نمی‌کنند.

العماد اضافه کرد: هر روزه بر تعداد افرادی که با مطالعه، تحقیق و بررسی به اسلام و تشیع گرایش پیدا می‌کنند، افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: اکثر کسانی که به شیعه گرایش پیدا می‌کنند از قشر فرهیخته و نخبه جامعه خود محسوب می‌شوند، بگونه‌ای که تعداد افراد شیعه شده از میان اساتید دانشگاه، ائمه جمعه، نویسندگان، هنرمندان و دانشجویان هستند.

وی بیان کرد: مکتب عاشورایی در افراد عشقی خدایی ایجاد می‌کند و باعث می‌شود پیروان آن از همه زندگی و جان و مال خود در راه هدف و عشقی الهی بگذرند.

العماد در ادامه بر اهمیت مقوله مهدویت و حضرت مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: این امام عصر خود دلیل مشخصی برای حقانیت شیعه است بگونه‌ای که حتی در کتب پایه اهل سنت و وهابیت بر وجود و ظهور ایشان تاکید شده است.

وی حضرت ولیعصر (عج) را بزرگ‌ترین مبلغ دین و مکتب اهل بیت (ع) دانست و افزود: در هیچ کتاب اهل سنت و وهابیت و همچنین کتب دیگر ادیان و مکان بر وجود چهار خلیفه بعد از پیامبر (ص) اشاره نشده است.

وی تاکید کرد: این در حالی است که حتی در دو کتاب اصلی وهابیت و اهل سنت به صراحت بر وجود ۱۲ معصوم بعد پیامبر (ص) به تصریح اشاره شده است.

وی در پایان به اهمیت واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: اهل بیت و امام حسین (ع) مصداق کامل آیه تطهیر و مودت هستند و قرآن بدون کربلا و کربلا بدون قرآن شناخته و معنا نخواهد شد.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.