Shiayan Logo
» پیام آیت الله العظمی فاضل لنکرانی به تشکل علمای شیعه اروپا
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

آیت الله العظمی فاضل لنکرانی در پیامی به تشکل علمای شیعه اروپا تصریح نمود: امیدواریم این مجموعه با بصیرت و درایت بتواند رسالت بزرگ الهی را که بر دوش دارند، انجام دهد و باید از این موقعیت جدید کمال استفاده را برده و با حضور جدی در مراکز علمی و دینی اروپا بتوانید فریاد اسلام و حقانیت آن را به همه برسانید.

متن پیام بدین شرح است :

lankaran3بسم الله الرحمن الرحیم
حمد و سپاس خداوند متعال را که نعمت بزرگ هدایت و ایمان را به بشریت ارزانی داشت و با منت گذاردن بر او، رسولان و هادیان خود را با دستورات جامع و متین، مطابق با عقل سلیم و فطرت در میان آنان برانگیخت و با تشریع دین اسلام، نیازهای بشر تا روز قیامت را در کتاب مبین قرآن کریم تدوین و با نصب حجج و معصومین علیهم السلام که مفسران واقعی و تبیین کنندگان حقیقی این کتاب اند، بشر را برای همیشه از نیاز به غیر دین و از پناه بردن به مکاتب انحرافی و باطل آسوده ساخت.
بشر باید ارزش دین را بیش از گذشته دریابد و دین را به نحو جامع تری در زندگی خویش حاکم کند.
باید ارتباط خود را با دین وعالمان دین قوی تر کند و این امر متوقف بر آن است که حاملان دین و عالمان آگاه به شریعت و آئین، اساس دین را حفظ و با رعایت کامل امانت داری، آن را به بشر که عیلوله حق تعالی می باشند، برسانند.
باید با وحدت و اتحاد و تشکل های صحیح و مؤثر، شمع دین را روشن نگهداشت.
امروزه اتحاد بین مسلمانان و امتهای اسلامی مرهون وحدت و اتحاد بین علما و دانشمندان است. امروزه بحمدالله و با لطف و عنایت حق تعالی بزرگان و عالمان مسلمان، محصور در منطقه ای خاص نیستند و در مراکز مهم جهانی و مناطق علمی و صنعتی و در دانشگاه های بزرگ دنیا حضور جدی دارند.
این امر وظیفه پاسداران دین را مضاعف می کند. باید علما هر چه بیشتر خود را در زمان کنونی مسلح به علم و موفق به عمل نمایند.
اینجانب از تحقق تشکل علمای شیعه مقیم اروپا بسیار خوشحال و خداوند را شاکرم. امیدوارم این مجموعه با بصیرت و درایت بتوانند رسالت بزرگ الهی را که بر دوش دارند، انجام دهند.
بایداز این موقعیت جدید کمال استفاده را برده و با حضور جدی در مراکز علمی و دینی اروپا بتوانید فریاد اسلام و حقانیت آن را به همه برسانید.
در خاتمه ضمن تشکر از همه علماء و آقایانی که در این امر تلاش نموده اند، خصوصاً فاضل ارجمند حجت الاسلام و المسلمین آقای قائم مقامی، یاد مرجع بزرگ شیعه حضرت آیت الله العظمی بروجردی قدس سره را گرامی می دارم. سلام و درود خدا بر او و همه کسانیکه برای ترویج اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام قدم های بزرگی را برداشته اند و بر می دارند.
امیدوارم مورد عنایت خاص امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.