Shiayan Logo
» رییس تجمع علمای اهل سنت: اوضاع سنی‌ها در ایران مطلوب است
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

شیخ “عبدالرزاق رهبر بخاری” رییس تجمع عملای اهل سنت ایران و امام سنی‌های ترکمن ایران که در هفته جاری از کویت دیدن کرد اوضاع اهل سنت ایران را خوب و مطلوب توصیف کرد.

وی در گفت و گو با چند روزنامه کویتی که روز جمعه منتشر شد تاکید کرد در مجلس شورای اسلامی ایران ‪ ۳‬نماینده از سنی‌های ترکمن وجود دارد و اصولا بسیاری از معاونان استانداران، شهرداران و فرمانداران مناطق ایران از اهل سنت هستند.

رییس تجمع علمای اهل سنت ایران تصریح کرد: دادگاهها در مناطق اهل سنت بنا به دستور آیت‌الله شاهرودی رییس قوه قضاییه ایران احکام خود را بنا به فقه اهل سنت صادر می‌کنند و در ایران به تعالیم اهل سنت با احترام فراوان برخورد می‌شود.

امام سنی‌های ترکمن ایران سیاست احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی در برخورد با اهل سنت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: احمدی نژاد تلاش فراوانی برای ساخت مساجد اهل سنت، تقدیم کمک به آنها و حمایت از سنی‌های ایران انجام می‌دهد و واقعیت این است که همان مبالغ مالی که دولت برای مساجد شیعیان در نظر می‌گیرد برای مساجد سنی‌ها نیز اختصاص می‌یابد.

وی خاطر نشان کرد: برخی‌ها ادعا می‌کنند برخورد احمدی نژاد با سنی‌های ایران نامناسب است که این ادعا نه تنها دروغ است بلکه دولت وی تاکنون کمک های مالی فراوانی به مساجد سنی‌ها اختصاص داده است.

این درحالی است که امام جمعه اهل سنت زاهدان بارها و بارها از وضع نامطلوب اهل سنت ایران و زاهدان ابراز نارضایتی کرده است . !!

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.