Shiayan Logo
» جدیدترین اخبار در رابطه با تهاجم به شیعیان پاکستان
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

بعد از ظهر چهارشنبه ۲۲/۱/۱۳۸۶ ، ده ها تن از نیروهای القاعده و طالبان و تروریستهای محلی – این بار با لباس و یونیفورم نیروهای شبه نظامی سپاه مرزی به بهانه ایجاد امنیت – از مناطق اطراف وارد منطقه عمومی علیزئی واقع در ۴۰ کیلو متری جنوب شرق شهر پاراچنار شدند و تعدادی از منازل شیعه و سنی را که در این روستاها زندگی می کردند تخریب نموده اند.

به گزارش خبرنگار سایت اخبار شیعیان از پاکستان ، زنان و کودکان دو روستای چهاردیوال و جلامئی قبلا به مناطق امن انتقال یافته بودند اما تعدادی از شیعیان در این روستا شهید شده اند که جنازه ۶ مرد و یک زن به روستای مونده انتقال یافته اند.
این افراد از مناطق تل، وزیرستان و استان خوست و پکتیکای افغانستان وارد منطقه شده بو دند و اونیفورم شبه نظامیان پاکستانی را برتن داشتند.
سنی های منطقه سده در مصاحبه خود با رادیوهای بیگانه اعلام کرده اند که جنگ در این منطقه با دخالت خارجیان صورت گرفته و مقامات محلی که خواهان توقف جنگ بودند از هیچگونه اختیاری برخوردار نبودند بلکه افراد و نیروهای دیگری آن را اداره می کردند.
با اینحال جنگ در کرمان، پیوار و شلوزان ادامه دارد و در سایر مناطق وضع آرامتر است.
شهر پاراچنار از روز ۱۸ ربیع الاول (۱۸ فروردین) در اختیار نیروهای نظامی است. مردم این شهر از کمبود مواد غذایی و دارویی رنج می برند زیرا از آن موقع تا کنون فرجه ای در حکومت نظامی ممتد داده نشده است.
تنها بیمارستان دولتی پاراچنار نیز به مملو از مجروحین است و با کمبود دارو روبرو است.
تعداد شهدای این جنگ تا کنون به ۴۹ نفر رسیده و صدها نفر مجروح شده اند.
نکته قابل توجه این که مسیر راه پاراچنار تا پیشاور نیز به طور کامل مسدود است و در مناطق تحت امر ایالت با حضور نیروهای پلیس – مسافرین را از خودروها پیاده می کنند و شناسنامه های آنها را می بینند تا اگر شیعه پاراچناری را پیدا کنند مانند تکفیری های عراق او را بربایند و به شهادت برسانند. نیروهای دولتی شاهد این ماجراها هستند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.