Shiayan Logo
» آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: دشمنان اسلام درصدد صدمه‌زدن به حقایق و افتخارات شیعه هستند
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی در دیدار سه گروه از مردم قم و کرج بر دفاع از اسلام و اهتمام به اجرای اوامر الهی تأکید کرد و گفت: عناوین سبب امتیاز نیست، خط ما خط واحد و همان خط اهل بیت علیه السلام است. باید با هرچه در توان داریم برای عزت اسلام و شیعیان تلاش کرده و با ترویج احکام قرآن جامعه‌ای قرآنی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، آیت‌الله العظمی صافی گلپایگانی به شرایط کنونی جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام امروز درصدد صدمه زدن به حقایق و معنویات و افتخارات شیعه هستند و این مسأله وظایف و مسوولیت‌های ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی که در جمع کارکنان شهرداری کرج سخن می‌گفت، ابراز داشت: مردم کرج باید در هر مقامی از افکار ولایی دفاع کرده و اجازه عرض اندام به فرق ضاله ندهند.

صافی‌گلپایگانی با اشاره به ظهور فرق باطل در کرج گفت: باید جلسات این گروه را زیر نظر گرفت و نگذاشت مطالب خلاف اسلام گفته شود.

وی تصریح کرد: امروز مردم در سر تا سر جهان اقبال فراوانی نسبت به شناخت و پذیرش دین پیدا کرده‌اند؛ با توجه به این مسأله باید افرادی را تربیت کنیم که دفع شبهات کنند و حقایق اسلام را بیان کنند.

صافی‌گلپایگانی، علم را امتیاز اسلام برشمرد و گفت: امت اسلام نباید مغلوب و ضعیف باشد بلکه باید علم داشته و در صنعت پیش‌رو باشد.

وی در ادامه خطاب به دانش‌آموزان مدرسه معرفت و طلاب مدرسه علمیه علوی گفت: حوزه و مدرسه در مسیر واحدی‌اند به شرط آن‌که در راه عزت اسلام و تکامل جامعه گام بردارند.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.