Shiayan Logo
» شعف وهابیت از تعلیق نقد مهمترین کتاب ضد شیعه + اعلام شماره حساب برای کمک‌های مردمی
سه‌شنبه 20 آگوست 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 4,40
امتیار شما به این مطلب:

کارهای تحقیقاتی در موسسه حضرت ولی‌عصر (عج) واقع در شهر مقدس قم انجام می‌شود که دوستان و همه عزیزان می‌‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره حساب ۱۷۵۱۰۲۷۵۵۱ بانک ملت – جام، به نام مؤسسه حضرت ولی‌عصر (عج) واریز کنند.

795732423

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از فارس، آیت‌الله سید محمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه جهانی ولایت در گفتگو با فارس اظهار داشت: همچنانکه احتمال می‌دادم بعد از انتشار مصاحبه «نقد مهم‌ترین کتاب ضدشیعی ۱۴ قرن اخیر بدون حامی مانده است» کسی از مسئولین برای کمک با بنده تماس نگرفت، ولی مردم عزیزمان استقبال بسیار خوبی از غرفه ما در نمایشگاه داشته و ابراز همدردی کردند.

وی گفت: بعد از منتشر شدن مصاحبه بنده در خبرگزاری فارس، سایت‌های دیگر هم این مصاحبه را پوشش دادند و بنده در برخی از سایت‌های وهابیون دیدم که از این استقبال مردم بسیار عصبانی شده و بی‌احترامی کردند.

وی افزود: ما قبل از این هیچ برخوردی از وهابیون راجع به این کتاب ندیده بودیم، اما بعد از پخش این مصاحبه متوجه شدیم که از انتشار این کتاب بسیار عصبانی شده‌‌اند و از اینکه بودجه در اختیار ما نیست تا کار کتاب ادامه یابد ابراز خوشحالی کردند.

آیت‌الله حسینی قزوینی علاقه‌مندی مردم برای کمک به این کتاب را باعث دلگرمی دانست و گفت: هدف اصلی ما معرفی این کتاب به همگان بود که با استقبال مردم برای کمک مالی هم مواجه شد که موجب خوشحالی بنده شد و این استقبال از دهها میلیارد پول نقد، برایم ارزشمندتر است.

مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر (عج) ادامه داد: کارهای تحقیقاتی ما در موسسه حضرت ولی‌عصر (عج) واقع در شهر مقدس قم انجام می‌شود که دوستان و همه عزیزان می‌‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره حساب ۱۷۵۱۰۲۷۵۵۱ بانک ملت – جام، به نام مؤسسه حضرت ولی‌عصر (عج) واریز کنند.

وی در پایان ابراز داشت: از شما و همه دوستانی که موجب انتشار مصاحبه شدید کمال تشکر را دارم و اجر کمک‌های مردم را از خداوند متعال و ائمه اطهار خواستارم.

۵۰۰ میلیون هزینه شخصی در راه مذهب تشیع

«ناصر بن عبدالله بن علی القفاری» از اساتید دانشگاه محمد بن سعود ریاض، کتاب «اصول مذهب الشیعه الامامیه الاثنی العشریه» را در رد مذهب حقّه تشیع نوشته است. این کتاب به عنوان رساله دکترایش بوده و در متن آن، شبهات زیادی را به شیعه وارد کرده است.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی قزوینی، این کتاب را به زبان عربی نقد کرده است که حاصل آن کتاب ارشمند «نقد کتاب اصول مذهب الشیعه» شد و محکم‌ترین پاسخ‌ها به شبهات القفاری در آن داده‌‌ شده است.

وی می‌گوید: تاکنون در سه مجلد به شبهات القفاری پاسخ داده‌ایم که از نظر حجمی فقط یک‌دهم شبهات پاسخ داده شده است، اما به دلیل عدم برخورداری از امکانات و حمایت مالی، این امر متوقف شده است. بنده طی هشت سالی که این کار انجام شده، ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ام اما در صفحه اول کتاب نوشته‌ام چاپ برای عموم آزاد است!

ترجمه فارسی جلد نخست نقدهای آیت‌الله حسینی قزوینی از اینجا یا لینک زیر قابل دریافت است:

دانلود جلد نخست نقد کتاب اصول مذهب الشیعه

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


نظرات (۱۱ نظر)


  • زهرا:

    سلام بهتر است برای کمک به کارهای تحقیقاتی موسسه حضرت ولی عصر مردم از طریق صدا وسیما آگاه شوند .قطعا نتیجه بهتری خواهد داشت


  • رضوان:

    خدا نگاه دار مخلصین باشد.


  • کریمی:

    بسمه تعالی
    سلام
    ازخداوند برایتان آرزوی توفیق دراین کارخداپسندانه واجراخروی دارم.
    چرابرای ساخت ضریح ائمه دررسانه هامردم راآگاه میکنند اما برای دفاع ازاندیشه ائمه هیچ مطلبی دررسانه های عمومی گفته نمیشود همه که به اینترنت دسترسی ندارند


  • جلال:

    کار خیلی خوبی است به شرطی اینکه افرادی که تشویق می کنند حداقل پنج هزار تومان بحسابتان واریز کنند تا نسل وهابیت کنده شود و شرمنده اهل بیت نباشیم .


  • محمودی:

    سلام. خسته نباشید. نمی دونید چقدر خوشحالم کردید. انشاا. خدا از شما و همکارانتون راضی باشه.


  • مجمد:

    ایشا ا.. با مادرت حضرت زهرا محشور شوی جوانمرد


  • سید جواد:

    سلام علیکم.کاش درگاه پرداخت اینترنتی تو سایت میذاشتید که راحت کمک کنیم.یاعلی


  • هادی جهان زاده طرقبه:

    الحمدلله مادرکشوری زندگی می کنیم که مهدتشیع سرخ علوی است وهمه ساله مبالغ بسیارفراوانی درترویج این مذهب حقه ودر ردمذهب جعلی وسرتاخرافه وهابیت هزینه می شود.ازاین روازمنتفذین ومتمکنین ولایت مدارتقاضامی کنم به انتشارکتب شیعی وترویج وتبلیغ حقانیت ائمه اطهارعلیهاسلام وتبلیغ پوچی وبی ریشه واساس بودن خرافات وبدعت های دینی که درقالب دین مبین اسلام ارائه می شودوچهره ی این دین مهربانی وعطوفت رازشت ترسیم می کنند،اهتمام بیش تری داشته باشند.والعاقبه لاهل التقوی


  • هدايت:

    بنام خداوند قهار
    با سلام به محضر استاد عزیزم
    از خداوند متعال به معظم له جزای خیر و علوّ درجه و به برخی از مسئولین نامسئول و نالایق فرهنگی کشور، اسفل درجه و خسران اخروی مسئلت می دارم.


  • کاظم:

    میتونم دست مریزاد بگم و انشاءا… خدا اجرتان را بدهد.


  • ناشناس:

    خداوند خافظ ایت الله حسینی قزوینی باشد.


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.