Shiayan Logo
رهبر شیعیان بحرین:
» فریاد مردم بحرین خاموش شدنی نیست
شنبه 01 ژوئن 2013
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
امتیار شما به این مطلب:

آیت الله شیخ عیسی قاسم گفت: استمرار حالت امنیتی نمیتواند فریاد آزادی خواهی مردم را خاموش سازد.

isa-qassim

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیعیان به نقل از خبرگزاری حوزه، وی در جمع پرتعداد مردم در مسجد امام صادق بحرین با اشاره به تلاش ها برای ایجاد جنگ مذهبی در جهان اسلام ابراز داشت: فتنه در حال پیش روی به تمام نقاط وطن اسلامی است.. باید محکومیت ما واحد و یکپارچه باشد. این روزها کسانی که به امت رحم نمیکنند و محرمات الهی را مرتکب میشوند و احترامی برای دین قائل نیستند و فقط تخت قدرت خود را میپرستند، شعار طایفه و مذهب را برگزیده اند. اینها کسانی هستند که موجب انتشار فتنه در امت هستند و وحدت امت اسلام را از بین میبرند.

رهبر شیعیان بحرین ادامه داد: امروز فتنه طایفی به هر نقطه ای از وطن بزرگ اسلامی راه یافته تا خشک و تر را با هم بسوزاند و مفسدان شبانه روز برای تحقق این هدف جنایتکارانه که موجب خشم خدا و پیامبر است تلاش میکنند.

وی تصریح کرد: هرکس از خدا میترسد و احترامی برای دین قائل است و به عزت و قدرت و وحدت امت اسلامی اهمیت میدهد و برای انسان و انسانیت احترام قائل است و این توان را دارد که حتی یک کلمه در برابر فتنه طایفی بگوید و از آن بکاهد بر او واجب است که این کار را انجام دهد و هر کس هم که توان انجام کاری در این زمینه ندارد باید در مورد دین خدا و حق امت و خون مسلمانان تقوا داشته باشد و حتی یک کلمه نیز در جهت برافروختن آتش فتنه بر زبان نیاورد.

مقابل هرگونه فتنه مذهبی بایستیم

آیت الله عیسی قاسم گفت: برادران و خواهران مسلمان در بحرین و کشورهای دیگر! باید موضع گیری ما باید در محکوم ساختن یک مساله موضع یکپارچه داشته باشیم و همه باهم واکنش نشان دهیم و باید در مورد هرگونه حمله شیعه به سنی یا سنی به شیعه واکنش نشان دهیم و در مورد ریخته شدن خون هر دو طایفه به دست هم و همچنین دشنام و توهین ناحق واکنش نشان دهیم و هرگونه تحریک برای انجام محرمات و تجاوز به حقوق مسملانان و هرگونه ظلم به مسلمانان را محکوم کنیم که دین از ما میخواهد اینگونه باشیم و هر کس راهی جز این برگزیند خطاکار است.

وی افزود: کسانی که در هر جای وطن اسلامی به دنبال ایجاد فتنه طایفی و صدور آن هستند به اسلام و وطن اسلامی و امت اسلامی خیانت کرده و به افروختن آتش در این سرزمین ها کمک کرده اند.

رهبر شیعیان بحرین در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد شدید نسبت به فضا خفقان در بحرین گفت: استمرار حالت امنیتی نمیتواند فریاد آزادی خواهی مردم را خاموش سازد.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.