Shiayan Logo
» آیت‌الله‌ فاضل لنکرانی: وحدت به معنای از بین رفتن هویت شیعه نیست
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز | 5,00
امتیار شما به این مطلب:

آیت‌الله‌ فاضل لنکرانی با تاکید بر وحدت شیعه و سنی گفت:وحدت به معنای از بین رفتن هویت شیعه نیست.

fazelelankaraniبه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر حوزه علمیه قم، رهبر شیعیان پاکستان و هیئت همراه امروز یکشنبه با آیت‌الله‌ فاضل لنکرانی در قم دیدار کرد.
آیت‌الله‌ فاضل لنکرانی در این دیدار با تأکید بر لزوم وحدت امت اسلامی تفرقه را سبب تضعیف اسلام و تسلط دشمنان بر مسلمانان دانست و گفت: اتحاد بین امت اسلامی به ویژه در عصر کنونی امری اجتناب ناپذیر است، ولی این به معنای از بین رفتن هویت شیعه نیست، باید سعی کرد وحدت باقی بماند و در عین حال، ماهیت، حقیقت و معارف شیعه همچنان استوار و با صلابت به راه خود ادامه دهد.
براساس این گزارش علامه سید ساجد علی نقوی رهبر شیعیان پاکستان با ارائه گزارشی از وضعیت شیعیان در پاکستان بر نقش محوری علما در ایجاد وحدت و همدلی امت اسلام در این کشور تأکید کرد.
وی افزود: تلاش خود را بکار برده‌ایم تا همبستگی اسلامی بین شیعه و سنی در پاکستان تحکیم شود و کسانی که سعی می‌کنند به اختلافات دامن بزنند، هم اکنون در میان مردم منفور شده‌اند.
رهبر شیعیان پاکستان در ادامه از تشکیل مجلس عمل متحد اسلامی خبر داد و بیان داشت: با تلاش علمای دینی، مجلسی متشکل از علمای بزرگ شیعه و سنی برای حفظ وحدت و جلوگیری از درگیری‌های فرقه‌ای تشکیل شده است و امیدواریم این مجلس در انجام رسالت خود در ایجاد وحدت موفق باشد.

جهت دریافت مطالب روزانه سایت شیعیان در خبرنامه ایمیلی عضو شوید. برای عضویت (رایگان) اینجا کلیک کنید.

نظر شما


عضویت در خبرنامه سایت
بعد از عضویت ایمیلتان را چک کنید و بر روی لینک فعال‌سازی کلیک کنید تا عضویت شما کامل شود.
جدیدترین مطالب
پربازدیدها
Shiayan Logoتبلیغ شما در سایت شیعیان
امام خمینی
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شیعیان است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.